tirsdag den 9. juli 2013

Studentergilde planlægning.

Jep, for nu er det snart. Lige om lidt faktisk. Jeg glæder mig vildt meget til at jeg kan begynde at bage kagerne, som jeg har fundet ved søde Cute Carbssom laver fantastiske kager. Jeg er selv stor fan af kage og mad. Og mere mad. Og mere kage. Nok om det.

Jeg skal i hvert fald torsdag lave lækre banancupcakes med chokoladeknapper. Fredag skal jeg hygge med min søster og reservemor mens jeg laver lagkagebunde og samler en lækker, frisk jordbærlagkage. Onsdag (vi kører ikke i kronologisk rækkefølge her) efter at lillepigen forhåbentlig sover skal jeg lave bittesmå studenterhuer i fondant. 


Sidst men ikke mindst står der nu (og fylder ret meget hvis man spørger kæresten) en 10 liters gryde med hyldeblomstsaft, der står og trækker - også til på lørdag. Mmmmhm. Plukkede lige blomsterne i det gode vejr i morges. Hvis man bor hvor jeg gør, kan man på en lille hyggelig tur rundt i udkanten af Ringkøbing på 20 minutter samle en hel bærepose med sødt duftende hyldeblomster. Elsker at man kan udnytte naturen som den er. Så det var en dejlig, varm gåtur. 

Nu mangler jeg bare det jeg frygter mest: At finde ud af hvad jeg skal tage på. Fuck. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar