søndag den 7. juli 2013

Freedom!

Det er nu 24 timer siden jeg sidst pudsede næse! Succes! Jeg er endelig nogenlunde rask igen - selvom Mark mener jeg har feber. Min mave har det også lidt underligt, men at slippe for følelsen af en skovl i ansigtet - det er altså guld værd. 

Så med det perfekte vejr i dag håber jeg at jeg får taget mig sammen til at lave noget. 
Det er nemlig det værste ved ferie og ved mig. Jeg går og irriterer mig over at dagene bare forsvinder for mig, men jeg får ikke gjort noget ved det. Vanen med bare at nyde fridagene på sofaen er for stor, så det går ikke rigtig op for min krop at den ikke har brug for det på samme måde som den havde det, da jeg gik i skole. Det er super træls. Jeg får ikke gjort noget, og det irriterer mig. Men det irriterer mig åbenbart ikke nok til at få gjort noget ved det. Håber det er i dag det sker.. 

Så forhåbentlig får jeg taget nogle billeder ved fjorden så jeg får holdt det ved lige og samtidig rent faktisk får mærket at det er sommer! Der skal også gerne gøres lidt rent nu hvor jeg har tiden. Mit andet ferie projekt er at rydde ud i køkkenskabene og få gjort dem rene, samt mit tøj skab. Det trænger! 

Men det er så demotiverende at have en kæreste der bare nyder at have ferie ved at ligge på sofaen. For det gør at jeg ikke kan sætte musik på og danse rundt og jeg kan ikke engang bare sende ham ud i det gode vejr. Han bliver rød bare han tænker på solen... 

Sidste ting: Hende her er kommet med et nyt tip: omvendt hårvask. Balsam først, så shampoo og til sidst leave in balsam eller lidt olie. Så det forsøger jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar