torsdag den 4. juli 2013

Opdatering på sygdommen...

Jeg er stadig syg, desværre. Jeg havde ikke troet en krop kunne indeholde så meget sygdom, så det er jo altid rart at blive overrasket. 
Så onsdag tog jeg syg ud og passede bebs - hun skreg i en time i stedet for at ligge sig til at sove. Havde en af de der elendige lange nætter, hvor man vågner flere gange og bliver skuffet over at det ikke er "stå op tid". Så kom kæresten ind og puttede omkring klokken 7 og så kunne jeg sove rimelig uforstyrret frem til klokken 11, kun afbrudt af følelsen af en skovl i ansigt så jeg blev nødt til at pudse næse. Siden da har jeg hapset den store sofa og har spist tomatsuppe og puttet mens jeg har set Friends. Sammen med noget lækkert te med honning. Jeg har det elendigt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar