tirsdag den 2. juli 2013

Dagen derpå..

Så er jeg vist endelig blevet helt ædru og fri for tømmermænd. Det tog også lige et par dage. Jeg er dog stadig øm i hele kroppen, har ingen stemme og er vist også blevet forkølet. Der er ikke noget som en god bytur...

Men nu er drukturen ovre - huen står på en hylde og jeg lever og ånder stadig. Ret imponerende i betragtning af hvad der skete. Og hvad der skete bliver forhåbentlig ikke almen kendt, men sjovt var det! 

Så nu er vi tilbage til husmoren. Huset sejlede da jeg blev ædru så gudskelov for en sød kæreste der ryddede op og vaskede tøj mens jeg var ude og passe bette pigen i går. Det var guld værd.. 

Så nu hedder det Netto igen. For første gang i en uge tror jeg.. Det er helt vildt! Vi skal have flødekartofler, og jeg glæder mig som et lille barn til aften-tid. Jeg tror ikke det er normalt, men jeg elsker virkelig fløde i alle dens afskygninger. Der er vist også noget med at vi skal have kotteletter eller noget.. Men flødekartofler!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar