tirsdag den 16. juli 2013

Ovenpå igen.

Så tror jeg der er ved at være styr på det hele efter studentergildet - beklager stilheden. Men kagerne og maden blev en stor succes og jeg havde en virkelig fantastisk dag. 
Der kun blev mere fantastisk af at alle kom godt ud af det med hinanden og talte på kryds og tværs af efternavne, da jeg havde inviteret 3 forskellige dele af min familie. Det betyder altid meget når jeg kan samle to dele der ikke bør kunne samles, og så at vide at det er for at gøre mig glad, gør bare det hele meget bedre. 

Så alt i alt en skøn dag - og moren ude hos bettepigen løste mit tøjproblem ved at låne mig den sødeste, hvide sommerkjole med små blå blomster. Helt perfekt! 
Lidt mere pral: Jeg fik de mest fantastiske gaver, alt fra en stor student-hoptimist til flotte Holmegaards vaser og Grand Cru Soft kopper. Det var superfedt. 

Så nu sidder jeg og nyder kaffe fra min nye, smukke kop og stener Ikeas hjemmeside for at se hvad jeg synes jeg mangler. Altid et godt tidsfordriv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar