torsdag den 30. januar 2014

Menuteori

Her, en trist torsdag, sidder jeg og drømmer mig væk fra menuteori undervisningen.. Tilbage til min bløde, elskede sofa og mit ynglingsoutfit: et par boxershorts og en af kærestens aflagte t-shirt. 
Jeg drømmer om at lave en simpel Crème Brûlée (med den brænder jeg ikke har) og guffe den simple luksus med en kop dampende varm kaffe (bare med en lille-bitte sjat Bailey).. Ååh, lyder det ikke rigtig rart? 
Måske en rar film på tv'et, noget tegnefilm, Tangled perhaps? Uh, det kunne være så fint. En blød dyne over og måske en sød kæreste der nusser lidt. 

Jeg elsker at bruge min tid på at drømme, især fordi menuteori ikke er så specielt krævende. Det tager tankerne fra min klasse. Så jeg befinder mig faktisk hjemme, og er ikke ved at flytte ud. 

Hvad drømmer I om, en trist torsdag? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar