torsdag den 1. august 2013

Tøsetid.

Har nu brugt to dage på tøsetid med en alletiders veninde. I går fejrede vi SU'ens ankomst og shoppede i Herningcenteret hele dagen, startende med frokost på Sunset Boulevard og sluttende med at bruge den morebox til Jensen's Bøfhus jeg havde fået fra selvsamme veninde. 

En super dejlige dag, med en tur på Baresso også for at få et tiltrængt skud koffein, efter hård shoppingterapi blandet med at tale om alting, da vi ikke havde set hinanden i flere uger. Vi fik købt lækkert tøj, talt om kærester, ekskærester... Det hele blev vendt i går. 

Hun blev og sov (kæresten henvist til sofaen) og så vågnede vi klokken 8 og hyggede os en times tid i sengen med at ligge at snakke, inden vi gik ned og handlede til lækker brunch og så hyggede vi ellers bare resten af dagen med at dovne på sofaen og have grineflip.

Det har været så super-tiltrængt. Selvom jeg har verdens skønneste kæreste er det bare noget helt andet at slappe af med en veninde der også kender min kæreste, så jeg kan lufte irritationsmomenter - uden at jeg skal høre noget kritik, for hun ved det bare er varm luft jeg skal lukke ud engang i mellem. Jeg tror sådanne situationer er nødvendige for at kunne fastholde et sundt forhold, for ellers skal man lukke den varme luft ud over for kæresten og det bliver måske til skænderi eller skaber i hvert fald dårlig stemning. Og så hjælper det lidt at den man lukker luft ud over for, kender kæresten.

Men nok om det. Om en uge smutter jeg over til de skønneste mennesker i mi kommende studieby og jeg kan ikke vente!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar