fredag den 21. juni 2013

Starten.

Det her er så starten på en ny blog. I takt med at jeg starter en ny epoke i livet, for nu at lyde poetisk. 

For nu er det ved at være afslutningen på HTX hvor jeg har studeret bioteknologi og matematik i 3 lange år af mit liv. Hvor der skete en masse drama. Kriser. Alt det der hører med, så forhåbentlig vil der være mindre af den slags - og lige netop derfor følte jeg også det fortjente en ny blog. Så jeg kunne skabe mig selv på ny. 

Men hvad handler den her blog så om? Jamen til en start kan jeg fortælle at jeg, i mangel på bedre, skal på grundforløbet "Mad til Mennesker" på teknisk skole 1 år inden jeg skal på filosofistudet i Odense. Bare for at overleve og betale husleje for min kæreste og jegs lejlighed. 

Der kommer sjove anekdoter. Der kommer kriser. Der kommer en forklaring på hvordan det føles at være lidt ved siden af, socialt. Hvordan og hvorfor man vælger filosofi efter 3 år med naturvidenskab. 

Så følg med. Jeg garanterer at I vil opfatte mit liv som en galeanstalt - for det er det egentlig ret tit, med en kæreste som min og venner som mine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar