lørdag den 22. juni 2013

Husmor mad

Husmor mad kan være noget så kedeligt må jeg indrømme.. Jeg er stor fan af madblogs, som kan give mig nogle gode ideer til de aftner jeg ikke rigtig gider noget. 
Lige i dag, blev jeg inspireret til noget thai-wok. Jeg havde lyst til nogle friske grøntsager, hvilket jeg normalt ellers ikke gider. Så når jeg endelig har lyst til sund mad er det bare at komme igang! Så det bliver en lækker wok, med kylling, broccoli, gulerødder, peberfrugt (jeg fandt de mest nuttede mini-pebre i Netto!) chili, karrypasta og kokosmælk.. Det skal nok blive interessant. Hvis det går helt galt, er der chiliolie til at overdøve smagen ;) Der bliver ris til i dag, tror jeg. Men nudler ville også passe godt! 

Jeg håber kæresten kan lide det. Han er tit efter mig med min fascination af smør. Jeg har bare noget med smør. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar